Data e postimit: 2017-11-16 19:07:10
Lexime: 5569
organi tretes
Lloji: Tekst argumentues
Tema: organi tretes
Autori: joel palucaj
Shkolla: ate shtjefen gjecovi
Klasa: 8a
Qyteti: lezhe
E-mail: lim_lezhe@yahoo.com


Organet e aparatit tretes
FUNKSIONET E TYRE
Ne goje dhembet fillojne te copetojne ushqimin ne pjeseza me te vogla.
Ne gojen tende gjithashtu prodhohet peshtyme , nje leng I cili e ben ushqimin
me te lehte per tu gelltitur.Ketu fillon zberthimi kimik I disa ushqimeve.

Ezofagu eshte nje gyp muskulor ,I cili mund ta shtrydhe ushqimin poshte drejt
stomakut per rreth shtate sekonda.


Stomaku eshte nje qeske muskulore qe permban lengje acide .Ai depoziton
ushqimin per rreth kater deri ne pese ore ,e perzien ate me lengun tretes
te prodhuar nga muri I stomakut dhe zberthen proteinat.

Ne zorret e holla ndodh zberthimi perfundimtar I ushqimit .Molekulat e vogla te
ushqimit qe prodhohen ,thithen ;kjo do te thote se ato hyjne ne gjak nepermjet
murit te zorreve.

I githe ushqimi I patretur ,I tille si fibrat ,mblidhet ne zorren e trashe ,ne te cilen
nje pjese e ujit perthithet duke lene nje mbetje te trashe gjysme te ngurte [feqe].

Mbetjet nxirren jashte nepermjet anusit ne formen e feqeve.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Një udhëtim imagjinar në aparatin tretës
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë ndodhte me masën ushqimore ose ndryshe ushqimin në aparatin tretës së njeriut. Si fillim morëm një vullnetar. Ky vullnetar ishte një shkencëtar i cil...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: besarta gjoka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pranvera ne katundin tim
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet . gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve. kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj. zo...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: alesio · Lloji: Ese krahasuese · Tema: koment krahasues
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen vajza dhe gra te cilat bisedojne me njera-tjetren pra nje vend pushimi dhe argetimi. Pra mund te themi qe keto dy pjese kane shume te perbashkete. Por ket...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: bletet
Bletet puntore ne lule shetisin e ngadale-ngadale ushqimin ju thisin fluturojne si era e nuk kuptonen marrin nektarin e na i pergatisin dhe kur vjen koha mjaltin e shendetshem ne tavoline na i servisin
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...
Autori: de..... · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: eshte thjesht nje mesazh per te gjithe
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat te keq ky i fundit mund te gjendet vetem nepermjet dhurimit. Nje i semure talasemik ka nevoje per rreth 50 dhurime ne vit, por dhurimet shpesh nuk mbulojne...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...




Komentet e fundit!

Emri: guci puci
Email: dua00580@gmail.com
Komenti: brrravo e perkrye me hyri ne pun



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com